Mayalar Çok Israrcı.

Yeni tablet aynı kıyamet
HABER

Sevgili Mayalar'ın bir tableti daha 21 Aralık 2012'de "O"nun gök yüzünden ineceğini söylemiş. Kıyamet falan diyorlar da ben pek sanmıyorum takvimi bitirdiler diye cümlemizin öleceğini düşündüklerini. Daha çok "O"nun bir projesi varmış da bitiş tarihiymiş gibi, değil mi? Bence toplaşıp, geldiğinde "O"nu güzel güzel ikna edebiliriz. Gerçi bu biraz okul projesi yapan ilkokul öğrencisine, pamuğun içindeki fasulyenin "abi bu ödev bitti ya, şimdi beni kitap ayracı olarak kullan mesela, çöpe atma bence." demesi gibi bir şey ama şansımızı deneriz. Aşağıdaki şarkı eşliğinde dans ederek mekana giriş yapar ve Japon çizgifilmi karakteri gibi gözlerle bakarsak, "Hayır" diyebileceğini sanmıyorum.

Edith Piaf beni böyle yaptı. Temelde mantıklı bir insanım ben:)

Edith Piaf - Milord


Comments

Popular Posts