Dönüşüm (Gregor'la alakası yok)

Bugüne kadar üniversite öğrencisi bir insan evladı olarak yeni öğrendiğim gruplar olsun, çok dinlemesem de beğendiğim ve başkalarının da duymasını dilediğim sanatçılar olsun, paylaşıp durdum burada. Artık işler değişti. Bir süredir (henüz resmileşmese de) mezun bir insan evladı olarak 9-6 çalışma hayatına adım atmış bulunuyorum. Evet evet biliyorum bence de çok enteresan benim için ama ilginçtir ki geceleri kabuslar görmeme neden olan sıkıcılıktan uzak. Bilmediğiniz bir şey, ben bu blogu hayatımın ilk ofis işi olan laboratuvar stajında açmış bulunuyorum (hala intihara beni adım adım yaklaştıran o dakikaları hatırlıyorum). O günlerden bu günlere eklediğim linkler bozula bozula geldik. İşte şimdi bu yepyeni çizgide, yeni albümler düşecek buraya. haber vereyim istedim. Son cümleye kadar okuma sabrını gösterdiyseniz, artık yazının ana fikrini açıklıyorum “yaşlanıyoruz lan!”. Kurcalama, indir ve dinle o zamanJ

Comments

  1. iki gıdım dram yaşayayım, bloguma yazı yazayım dedim, içeri bir gittim ne görsem beğenirsiniz...komşu uzo göndermiş!!!aşure falan olsa anlarım da bildiğin yunan rakısı:) 2 yudumdan sonra fark ettim ki "büyümek mi? niye ki???"

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts